تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت

فرمت کتاب

زبان

سایت

نویسنده

مترجم

سال انتشار

arrow_down_softestan

اپلیکیشن جزیره کتاب

برای دسترسی به هزاران کتاب صوتی و الکترونیک اپلیکیشن جزیره کتاب را دانلود نمایید.

توضیحات

معرفی کتاب تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت

حواس‌پرتی،‌ ضعف در تمرکز و پریشانی ذهن یکی از آزاردهنده‌ترین اموری است که امکان دارد هر کسی در زندگی آن را تجربه کند. تیبو موریس در کتاب تمرکز قدرتمند ترجمه یاسین قاسمی بجد شما را برای یادگیری شیوه‌ی صحیح تمرکز و رهایی از آشفتگی ذهنی همراهی می‌کند. با تمرین‌های این کتاب می‌توانید در هفت روز در زندگی خود به آرامش دست یابید.

درباره‌ی کتاب تمرکز قدرتمند

آشفتگی ذهنی و عدم تمرکز یکی از مشکلات رایج دنیای مدرن است که بسیاری از افراد در شرایط گوناگون آن را تجربه می‌کنند. این اتفاق در بسیاری از موارد می‌تواند باعث آسیب‌های روحی شود و توان انجام ساده‌ترین کارها را نیز از افراد سلب کند. حتماً تابه‌حال این احساس را تجربه کرده‌اید که برخلاف تلاش بسیار برای جمع کردن تمام حواستان و تمرکز روی یک کار واحد، به نتیجه‌ی مطلوبی نرسید! در این شرایط باید چه کار کرد؟ بهترین راه نجات از این آشفتگی و به‌هم‌ریختگی روحی چیست؟

تیبو موریس (Thibaut Meurisse) با خلق یک اثر موفق و بسیار کارآمد به شما کمک می‌کند که شیوه‌ی درست پرورش تمرکز را بیاموزید و با به‌کارگیری تمرین‌های عملی،‌ ذهنتان را از آشفتگی خالی کنید. این نویسنده در کتاب تمرکز قدرتمند (Powerful Focus) در ابتدا به شما می‌گوید که تمرکز یکی از مهم‌ترین داشته‌های شما در زندگی است که باید به هر طریقی برای حفظ و ماندگاری آن تلاش کنید. چراکه برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود باید در ابتدا تمرکز کافی داشته باشید. اگر نمی‌دانید چگونه باید ذهن خود را جمع‌بندی کنید، به مرور زمان خواهید دید که دستیابی به هدف‌ها و انجام فعالیت‌ها نیز بسیار دشوار می‌شوند و در نهایت شما را با یک خستگی فزاینده روبه‌رو می‌کنند.

در این کتاب یک برنامه‌ی هفت روزه‌ی بسیار مفید به شما ارائه شده است که اگر از ابتدای هفته با آن همراه شوید، می‌توانید پس از هفت روز، آنچه را که برای رسیدن به آرامش و موفقیت نیاز دارید بیاموزید. موریس در کتاب تمرکز قدرتمند مانند یک استاد دلسوز در تمام مراحل زندگی با شما همراه می‌شود و کمک می‌کند از شر حواس‌پرتی‌ها و افکار مزاحم و دردسرساز رها شوید. پس همین حالا این کتاب را بخوانید و یک تکان اساسی به زندگی و عملکرد خود بدهید.

کتاب تمرکز قدرتمند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از حواس‌پرتی و پراکندگی ذهن رنج می‌برید و یا تمرکز بسیار پایینی برای انجام کارهایتان دارید، این کتاب یک نجات‌دهنده‌ی واقعی برای شماست.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان خلاق و بلاگرهای مشهور که در زمینه‌ی موفقیت شخصی فعالیت می‌کند،‌ تیبو موریس نام دارد. او در همه‌‌‌ی آثار خود تلاش می‌کند که شیوه‌ی صحیح خودآگاهی،‌ خودسازی و ایجاد تغییرات درونی را به شما آموزش دهد. از این نویسنده تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب به چاپ رسیده که به زبان‌های مختلفی مانند اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، روسی، تایلندی،‌ چینی و فارسی ترجمه شده است. از بهترین آثار موریس می‌توان به کتاب‌های «تسلط بر احساسات»، «سم‌زدایی دوپامین»، «اقدام فوری» و «ذهنیت استراتژیک» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب تمرکز قدرتمند

  • نداشتن آگاهی کامل در مورد اهداف و خواسته‌ها، دلیل اصلی شکست در زندگی کاری و شخصی است.
  • دلیل اصلی که ما تا این اندازه پرمشغله و ناآرام هستیم، این است که در مورد اهداف و خواسته‌هایمان، آگاهی کامل نداریم.
  • «استراتژی» مجموعه‌ای از تاکتیک‌هایی است که با دقت طراحی شده‌اند که در صورت ترکیب، منجر به دستیابی به یک هدف خاص می‌شوند.
  • بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی، فقط شامل وسایل پخش‌وپلا روی کف زمین نمی‌شود، بلکه هر چیزی است که بین شما و زندگی‌ای که می‌خواهید آن را تجربه کنید، قرار می‌گیرد.
  • به یاد داشته باشید که افرادی که اهداف زندگی خود را به‌طور واضح تعریف می‌کنند، نسبت به کسانی که این کار را نمی‌کنند، به احتمال بیشتری به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

در بخشی از کتاب تمرکز قدرتمند می‌خوانیم

من شخصاً ترجیح دادم از طریق فروش کتاب‌هایم در آمازون، درآمد کسب کنم. در این استراتژی، من باید به‌طور منظم کتاب بنویسم و آن‌ها را به نحو مؤثر از طریق آمازون تبلیغ کنم. اگر انتخاب من این بود که از کتاب‌هایم، برای فروش دوره‌ها یا خدمات مربیگری استفاده کنم، باید به‌طور متفاوتی عمل می‌کردم؛ در این صورت، باید زمان زیادی را صرف ایجاد یک قیف فروش مؤثر می‌کردم و احتمالاً کتاب‌های کمتری می‌نوشتم. حالا با توجه به این مسائل، آیا نمی‌توانید چندین مورد از موارد بالا را به‌طور همزمان انجام دهید؟ نه! البته که نه! اما من توصیه می‌کنم که بر روی یک مدل خاص از کسب‌وکار تمرکز کنید و همیشه به آن پایبند باشید. هنگامی که به نتایج دلخواه رسیدید، ممکن است بتوانید از یک مدل دیگر هم استفاده کنید. البته اگر پول لازم برای برون‌سپاری برخی از وظایف یا ایجاد یک تیم را داشته باشید، می‌توانید از مدل دیگر هم استفاده کنید. اما برای شروع، فقط روی یک مدل تمرکز کنید.

البته این مثال‌ها را به این دلیل می‌زنم که من به‌عنوان یک نویسنده، این مسائل را بهتر می‌دانم، اما می‌توانید از همین منطق برای هر ایده تجاری یا اهداف دیگر هم استفاده کنید. شما چطور؟ آیا سعی می‌کنید از چندین مدل یا استراتژی تجاری، به‌طور همزمان استفاده کنید؟ اگر از چندین مدل استفاده می‌کنید، چگونه می‌توانید استراتژی خود را به منظور افزایش اثربخشی و کارایی آن، تغییر دهید؟ آیا بیشتر وقت و تلاش خود را صرف تأثیرگذارترین وظایفتان می‌کنید یا به خودتان اجازه می‌دهید که به خاطر کارهای بی‌فایده، به راحتی حواستان پرت می‌شود؟ بسیاری از افراد، سخت کار می‌کنند تا از سخت‌کوشی فرار کنند. ممکن است بپرسید سخت کار کردن و سخت‌کوشی چه تفاوت‌هایی با هم دارد؟ “سخت کار کردن” به این معنی است که مشغول انجام کارهایتان باشید و سعی کنید تا حدی که می‌توانید، وظایف خود را تکمیل کنید. از طرف دیگر، “سخت‌کوشی” به این معنی است که بیشتر وقت و تلاش خود را بر روی کارهای دشواری صرف کنید که باعث پیشرفت شما می‌شوند. افرادی که می‌توانند به‌طور منظم، صفت سخت‌کوشی را از خود نشان دهند، به نتایج بسیار خوبی دست خواهند یافت. افرادی که فقط سخت کار می‌کنند، ممکن است به نتایج خوبی نرسند.

توضیحات تکمیلی
فرمت کتاب

زبان

سایت

نویسنده

مترجم

سال انتشار

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *